9 lipca 2014

na okrągło ; textures,signature

http://republika.pl/blog_cm_4552369/7408087/tr/muzyka.gif waglewski fisz emade - na okrągło
(c) moje / na pdst. instrukcji

Jak już obiecałam - post raz w tygodniu.Jestem zaskoczona, że dalej mi się to udaje! :)
Dzisiaj zaczęłam pracę, nie jest ona męcząca,zarabiam całkiem porządną sumę,godziny pracy są krótkie,dodatkowo ugadałam z szefostwem wolne na Woodstock, jeeeeeeeej! Bardzo się cieszę z takiego obrotu sprawy.Smuci mnie zaś fakt że się rozchorowałam.Nie wiem czy to tylko grypa,czy coś poważniejszego,bo męczy mnie to już dobre dwa tygodnie.Nie ma to jak być chorym w wakacje!
Graficznie dziś tekstury i nagłówek.Pobierając cokolwiek należy mnie o tym powiadomić,koniecznie!
W kolejnym poście notka tematyczna - minimalizm,czyli miesiąc z Katalogiem Graficznym! :)



3 komentarze:

  1. Bardzo ładny nagłówek, ale przyczepię się bo 1 tekstura nie jest zalinkowana :D
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Hyyyyyyy :O Jaka sygnatura. OMG. Kradnę na otwierającą notkę. ♥
    Nagłówek świetny, ale jakiś mały i nie widzę szczegółów.
    Teksturki także bardzo dobre :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nagłówek całkiem niezły, ale ta sygnaturka BOSKA <3 Pobrałam pierwszą teksturę :D

    OdpowiedzUsuń