17 czerwca 2014

china girl ; icons,textures,layout

http://republika.pl/blog_cm_4552369/7408087/tr/muzyka.gif dawid bowie - china girl ~ 14.02
(c) effey // grungeyouth

Został tylko tydzień szkoły.To niesamowite jak szybko zleciał ten rok szkolny.
Muszę przyznać,druga klasa liceum była dla mnie najtrudniejszą przez całą moją karierę szkolną.Bardzo się cieszę że jest już za mną.Co prawda,klasa trzecia jest najważniejsza - matura.Powtórki do maturki.Sprawdziany maturalne.Wszystko pod maturę.Ale to dopiero za dwa miesiące.Ponad dwa miesiące.Cudownie.Mam nadzieję że  w wakacje znajdę mimo wszystko czas na bloga.Dzisiaj mam dla Was paczkę tekstur,szablon,ikonki.Przed pobraniem przypominam o regulaminie!




 Ah,zapomniałabym! Jesteście może zainteresowani tutorialem do tego nagłówka? Nie wiem czy będzie on użyteczny (czy w ogóle się podoba) toteż pytam się czytelników.Pozdrawiam serdecznie ;*

6 komentarzy:

  1. Hej! Piszę, by poinformować, że pobieram wszystkie tekstury dostępne na blogu. Zamierzam z nich korzystać wyłącznie w celach ćwiczeniowych, nie planuję upubliczniania swoich prac.
    A tak poza tym, to bardzo podoba mi się szablon z posta, zwłaszcza jego nagłówek - kojarzy mi się z nadchodzącymi wakacjami c:
    Pozdrawiam i życzę weny do dalszego tworzenia!

    PS Mam prośbę - czy mogłabyś raz jeszcze wrzucić tekstury o nazwie "Testify" (notka z 23 grudnia)? Po pobraniu i wypakowaniu pliku zauważyłam, że jest on pusty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że używasz moich tekstur,mam jednak nadzieję że kiedś pokażesz swoje prace.Jeśli tak się stanie koniecznie daj mi znać! :)
      Dziękuję za opinię,trekstury postaram się dodać jak tylko naprawię swój komputer na którym je mam.Obecnie korzystam z innego komputera,nie są one na nim zapisane.
      Pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń
  2. Hej :)
    Widze, że jesteśmy w tym samym wieku - ja też odetchnęłam po dzisiejszym ostatnim sprawdziane w 2 klasie liceum :) Ale przejdę do prac, nie ma co wracać do szkoły po szkole :D
    Znowu niespotykane ikonki - są cudowne, bardzo oryginalne :) Bardzo podoba mi się koloryzacja w 2-4, jest to jakaś konkretna czy też sama robiłaś przy wykańczaniu?
    Szablon - mega. Przejrzyste, ciepłe kolory, to jest to ♥ Brakuje mi tam tylko justowania tekstu i innej czcionki, ale to szczegóły :)
    Pobieram teksturki! Uwielbiam czarno-białe, są idealne na bazy pod tekstury. :>
    Pozdrawiam,
    Ariana ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, może jak dotrwamy, za rok będziemy wymieniać się komentarzami jak emocjonująca była matura 2015! :D
      Koloryzacja jest autorstwa Yassmine ale dodałam nieco od siebie,swoje też zrobiły tekstury.
      Dzięki za uwagę w sprawie szablonu,nie zauważyłam tego.Faktycznie,przyda się justowanie.
      Dziękuję za opinię,pozdrawiam serdecznie ;*

      Usuń
  3. Piękne prace itd *o* po co się rozpisywać ,ale jest taka mała sprawa ,a dokładnie czy twój szablon miał wygl tak ?
    http://funkyimg.com/i/HZDs.png
    chodzi mi dokładnie o tło po prawej str, mam taki fioletowy pasek :)
    ale szablon i tak masz przeeeeeśliczny *o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że się podoba :*
      Hmm, u mnie się tak nie wyświetla,ale spojrzałam na rozdzielczość z Twojego screena - jest inna niż moja, może dlatego.Postaram się to zmienić,dzięki za uwagę pozdrawiam!

      Usuń