9 kwietnia 2014

boys don't cry ; signatures,header

http://republika.pl/blog_cm_4552369/7408087/tr/muzyka.gif the cure - boys don't cry

 
Powyżej staroć mojej roboty.
W niedzielę skończyłam 18 lat.Z tego powodu świętowałam już dwa dni wcześniej.Dostałam cudowne prezenty.płyty Marii Peszek i Joy Division.
Dziwnie się teraz czuję.Na dobrą sprawę nic się nie zmieniło,dowód miałam już wczesniej,jednak pozostaje we mnie żenujące poczucie odpowiedzialnoci . Cechuje się to tylko tym,że boję się nie przepisowo przejsc po ulicy.Boję się mandatu,muahaha.No YOLO.
Graficznie - starocie (czytaj: czas kiedy nie miałam internetu i bardzo mi się nudziło).



http://patzbone.deviantart.com/art/i-see-fire-446389240?ga_submit_new=10%253A1397061000


Now I would do most anything
To get you back by my side
But I just
Keep on laughing
Hiding the tears in my eyes
'cause boys don't cry

2 komentarze:

  1. Och God :O Piękne sygnaturki ♥ Szczególnie ta z Emmą Watson <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. ojejciu, jak tu ślicznie!
    Ostatni nagłówek boski :D
    Mój brat w tym roku też skończył 18 lat, ale nie dodało mu to rozumu, niestety ;d
    Pozbądź się tego głupiego uczucia, wiek to tylko liczba :)

    OdpowiedzUsuń