23 marca 2013

saturday night ; signatures,icons,order

~ 13.17 ~ misfits - saturday night ~ mood ; sick ~


(c) Effey

Co się do cholery dzieje w tej blogosferze? W miającym już tygodniu doznałam szoku i rozczarowania aż 3 razy.Kradzieże, kopie,ataki, oskarżenia...
Jaki sens ma kopiowanie grafiki?Przecież to chodzi o to, by wyrobić własny, niepowtarzalny styl.I chyba to jest sensem tworzenia wszystkich nagłówków,szablonów i ikon.Wszystko zależy od pomysłu, kreatywności i fantazji danego grafika.Apeluje - opanujmy się, jeśli dalej tak pójdzie, nic dobrego z tego nie wyniknie.
Choroba przeżyła 'come back' i teraz leże totalnie rozłożona.I dobija mnie fakt, że dziś tak pięknie świeci słońce, a ja musze siedzieć w domu, zamiast spotkać się ze znajomymi.
Kolejny dzień spędzony bezproduktywnie.Ale muszę zbierać siły na nadchodzącą przeprowadzkę i remont.
Może macie jakieś pomysły?Ja zastanawiam się nad dwoma konkretnymi wystrojami wnętrz - boho albo minimalistyczny. (coś podobnego jak w linkach obok)
A właśnie, kto z Was ma pinteresta? Ostatnio spędzam na nim mnostwo czasu.Świetny portal dla kreatywnych ludzi,polecam.Ale uwaga - wciąga.Bardzo.Bardzo - bardzo.
A graficznie, na dziś przygotowałam powyższe ikonki oraz sygnatury ( nieskromnie przyzna, że mi się spodobały) no i zamówienie.

sygnatury // signatures



zamówienie // order


Przyjmę dwa zamówienia złożone zgodnie z regulaminem,porzdrawiam serdecznie!







20 komentarzy:

  1. Wpadłam do Ciebie całkiem przypadkiem i chyba będę wpadać regularnie.

    Urzekł mnie Twój szablon główny! Jest cudowny! Fajnie, że można znaleźć jeszcze blogi z grafiką z klasycznymi stronami u góry, a nie przewijającymi się linkami, jakaś dziwna moda nastała, choć cenię sobie te efekty. :-)

    Zamówienie jest bardzo ładne, aczkolwiek zrobiłabym coś z postem, bo jakoś tak nie do końca mi pasuje. Nagłówek jest bardzo oryginalny, rzadko się takie spotyka :)

    Zazdroszczę Ci przeprowadzki, ja najchętniej zmieniałabym miejsce zamieszkania co rok.
    Uwielbiam remonty, zapach świeżej farby i nowych sąsiadów . Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie za ciepłe słowa.
      Post też mi nie pasuje, ale nie mogłam nic z nim zrobić, to chyba było najlepsze z najgorszych wyjść,o ile mogę to tak nazwać,
      Również cenię sobie efekty w CSS,ale miałam 'ochotę' na szablon gdzie grafika wydaje się być bardziej efektywna aniżeli kody CSS.
      Bardzo się cieszę, że będziesz wpadać, zapraszam :)

      Usuń
  2. spectrum!
    *http://corka-legendy.blogspot.com/
    *Sophie.
    *Szablon. Kolory - kremowy i błękit. Postań - Barbara Palvin. Układ prawostronny. Jedna kolumna. Menu w linkach.
    *Napis: Listen to your heart when he's calling for you.

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja skusiłam się tutaj wejść, jako że pamiętam Cię jeszcze z onetu i szabloniarnię, na której pracowałaś. Sygnatury naprawdę piękne! Zachwycają ;) No i chyba skuszę się, by złożyć zamówienie. :)
    spectrum
    nick: Boo
    adres: kregi--tajemnic.blogspot.com
    tematyka: opowiadanie o charakterze kryminalnym
    kolorystyka raczej ciemna, np. czerń i czerwień, bądź fiolet i czerwień. Układ najlepiej jednokoumnowy, ale niekoniecznie. (Jak wolisz.) Chciałabym, żeby znalazł się motyw krwi w szablonie i broń. Napis: "Są tajemnice, które łączą, są jednak i takie, które w wypadku klęski na zawsze – dzielą."
    Głównie chciałabym na szablonie dziewczynę o czarnych włosach i mężczyznę, palącego papierosa. W tle ponure ulice Londynu, byleby wiadomo, że o to miasto chodzi w opowiadaniu.
    Zdjęcia, które proponuję:
    http://fc05.deviantart.net/fs70/i/2012/098/4/f/4_o__clock_in_the_morning_by_wyrazobcy-d4vgi6i.jpg
    http://fc04.deviantart.net/fs71/i/2012/208/0/c/awa_4_by_annshakti-d58sodm.jpg
    http://th08.deviantart.net/fs70/PRE/f/2013/002/7/f/7fbbf32b89b840d2825548c19e85c0bf-d5pwbz0.jpg
    http://fc06.deviantart.net/fs70/i/2011/077/3/e/streets_of_london_by_vrohi-d3bwqck.jpg
    http://th09.deviantart.net/fs70/PRE/i/2009/356/4/1/London_Nightmare_I_by_DunklerEngel06.jpg
    Z góry dziękuję, jeśli wybierzesz moje zamówienie. Mam nadzieję, że nie przesadziłam. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się zorbić co w mojej mocy, by szablon robił wrażenie.
      Cieszę się, że ktoś śledzi moją graficzną kariere, dzięki wielkie za ciepłe słowa ;*

      Usuń
  4. Ojej, jaki prześliczny szablon główny! Matko, jakie cudeńko. :3
    Ikonki są fantastyczne, jak i sygnaturki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie, cieszę się, że się podobają ;)

      Usuń
  5. Oczarowałaś mnie tym szablonem, drugi styl ten minimalistyczny bardziej mi się podoba jeżeli chodzi o projekt wnętrz, jeżeli chodzi o kopiowanie to czasem trudni znaleźć granicę, znam osoby które, myślą że jak ktoś np ustawi sobie parametr szerokości post na 440px to uważany jest za kopiarza. albo jak użyję tych samych nazw selektów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też prawda,eh,rządy blogosfery.
      Równiez mi się wydaje, że styl minimalistyczny jest bardziej przystępny.

      Usuń
  6. Po pierwsze: podoba mi się Twój blog ;)
    Po drugie, ostatnio wszyscy oskarżają się nawzajem o kopiowanie.
    Po trzecie, pierwszy wystrój wnętrza bardziej mi się podoba. Jest taki...Przytulniejszy. Kocham ten typ. Drugi wygląda tak...zimno...Nie wiem jak to inaczej powiedzieć.
    Chciałam złożyć zamówienie, ale już 2 osoby zrobiły to przede mną. I tak tu napisz formularz, bo może nie będziesz chciała wykonać któregoś z poprzednich.

    Hasło: spectrum
    Adres bloga: http://made-in-my-house.blogspot.com/
    Nick: Kryształowa
    Tematyka: Nie dokłądnie wiem o co chodzi. Blog to jakby o rzeczach robionych własnoręcznie. O to chodziło?
    Kolorystyka: Różnokolorowe ;)
    Układ: Obojętny, jak będzie wygodniej.
    Obrazki:
    http://2.bp.blogspot.com/-jC03lHKMAsE/UUNVVfWwMJI/AAAAAAAAH5A/B-b-G65DClk/s1600/dodano+15.03+%285%29.jpg
    + jakieś zdjęcia/obrazki ręcznie robionej biżuterii, może jakichś rąk w trakcie szycia. Ogólnie pasujące do tematyki.

    Napis: School of Creativity

    P.S. Buttony też robisz?

    Pozdrawiam,
    ~Kryształowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię, postaam się wykonać i Twoje zamówienie w najbliższym czasie, pozdrawiam :D

      Usuń
  7. ;) Miło, biel jest jak najbardziej uniwersalna i ponad czasowa. Za oknem mróz a u mnie tropiki ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Effey, cholero Ty! Nie napiszesz nawet do Herbaci ;P
    Co Wy tak wszyscy chorujecie? Ojeju ; ( Lecz się nam tam!
    Ja bym wybrała minimalistyczny : )
    Fajne ikony, pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście, że publikuję <3 Dzięki kociaku, też właśnie myślałam o tutorialu na fears ;P Jakiś nagłówek też wykonam na instrukcję :D Ogólnie mam ostatnio duużo weny.
    No a co do rodzinki to faktycznie - jedyny polski serial, który zasługuje na uwagę. A z zagranicznych coś oglądasz? : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zakochana w twoim szablonie :)
    Co do tych afer to zgadzam się z tobą...Nie rozumiem po co kopiować kogoś styl...Ludzie przecież nie będą doceniać stylu, który widzieli na milionach blogów, tylko ten oryginalny...
    Biedactwo kuruj się :) Te choroby to przez tą pogodę, bo raz jest słoneczko i jest ciepło, a za chwilę zimno...Nienawidzę takiej pogody...Wolę jak jest cały czas słońce...
    Te dwa style wystroju domu są fajne, ale bardziej podoba mi się ten minimalistyczny...Jest taki delikatny i pełny uroku.
    Pierwszy raz słyszę o tym portalu...może kiedyś tam zawitam :P
    Co do syganturek to wszystkie są przepiękne, ale najbardziej podoba mi się ostatnia, mimo że nie lubię Taylor Swift...Kolory w niej są przepiękne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to widzę, że maniaczek z Ciebie : ) GG była super! Szkoda, że już się skończyło. Chociaż w sumie te ostatnie sezony były już bardzo naciągane. A kogo wolisz? Blair czy Serenę? A co do American Horror Story miałam zacząć, bo parę osób polecało, no ale jakoś nie umiem znaleźć chwilki :C
    Dziękuję bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  12. W takim razie obejrzę na pewno!

    Ano, Blair&Chuck, Chuck&Blair, aaaaw LOVE <3 Kocham ich razem : )

    Pomyślę nad tymi ikonami, wprawdzie miałam gdzieś bazy zapisane w jakimś folderze, ale uznałam, że to trochę tandetne dodawać ikony z postaciami z seriali. Nie mam pojęcia dlaczego... Opublikuję na pewno ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Z okazji zbliżających się świąt Wielkiejnocy chciałabym złożyć wprost od serca najserdeczniejsze życzenia, zdrowych, radosnych, rodzinnych i spokojnych Świąt Wielkanocnych, spokoju ducha, wiary w ludzi, umiejętności dostrzegania piękna tego świata, wiary w siebie i we własne możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi po prawej stronie nie ucina szablonu...jest przystosowany do chroma, więc możliwe, że w innych go zniekształca...
    Dziękuję i trzymam kciuki, aby udało Ci się coś wygrać w tym konkursie :)
    Photofiltre...jest jak to dawno było... :P ze 2/3 lata temu :P Nadal mam sentyment do tego programu :) Cieszę się, że koloryzacje się podobają :)
    Miłego korzystania ze stocków z modelkami :)

    OdpowiedzUsuń