22 lutego 2013

videotape ; icons, order

22.02.13r. ~ mood ;  tried ~ radiohead - videotape.
(c) Effey

Cześć misiaczki!:* Co tam u Was ciekawego?Opiszcie mi koniecznie!
A co u mnie...cóż, nie mam na co narzekać.Jest dobrze, naprawdę.
Dostałam 6 z chemii, wagi 4, co dla mnie,jak na mnie, jest wybitnym osiągnięciem.
W niedzielę wybieram się na urodziny do swojej staarej przyjaciółki ( wiem, brzmi to conajmniej dziwnie).
Mam wrażenie, że przeszłość zawsze wraca, cokolwiek byśmy nie robili, ona uparcie wraca.Chyba, że siła wyższa chce,żeby to się nie kończyło.Jeszcze.Co prawda, nie przestałam sie z nią przyjaznić w jakiś dramatyczny sposób, po prostu obie poszłyśmy do innych szkół, zaczęła się nauka i kaboom, nagle urwał nam się kontakt.To głupie, ale tak właśnie się dzieje, kiedy człowiekowi przestaje zależeć na drugim człowieku.Wracając do tematu ;  zastanawia mnie, czemu mnie zaprosiła?Jaki jest jej cel?Czy za mną tęskni?O co w tym chodzi?Myślałam, że ona też ruszyła dalej.Bo ja tak.I bardzo boję się tego, że wróci mój sentyment i rzuce się jej w ramiona i znów będe chciała sie super-duper-psiapsić.A nie mogę, bo teraz mam przyjaciół z liceum.Których pomimo tego, że stosunkowo krótko się znamy, kocham.Są dla mnie bardzo ważni.I na chwile obecną mam mentlik w główie.Chyba nie powinnam myśleć.Przynajmniej dziś.

Mentalnie Was przytulam,trzymajcie się!:*

Szablon do pobrania w pliku XML.Należy pobrać plik i wgrać go przy  stronie głównej projektowania szablonu ( prostokąt w górnym,prawym rogu z napisem 'przywróć kopię zapasową')

***

This is my way of saying goodbye
Because I can't do it face to face
I'm talking to you after it's too late
From my videotape

No matter what happens now
You shouldn't be afraid
Because I know today has been the most perfect day I've ever seen.





8 komentarzy:

  1. Dziękuję <3 ale mam problem, ponieważ wyskakuje mi błąd...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy ustawiam szablon wyskakuje błąd;Zapisanie szablonu nie powiodło się.

      Nie można przetworzyć szablonu, ponieważ nie jest on poprawnie sformułowany. Sprawdź, czy wszystkie elementy XML zostały prawidłowo zamknięte. Komunikat o błędzie XML:
      The processing instruction target matching "[xX][mM][lL]" is not allowed.

      Usuń
  2. Śliczny szablon :) Miałam podobnie, tylko w moim przypadku były trzy dziewczyny. Z dwoma (siostry) znamy się od dzieciństwa, ponieważ nasi rodzice (ich ojciec i moja mama) mieszkali obok siebie, razem dorastali itp. kolejną poznałam kiedy wprowadziłam się do innej miejscowości. Chodziłyśmy do jednej podstawówki, gimnazjum ale potem ja wybrałam liceum w innym mieście i nasze kontakty urwały się, rzadko się widywałyśmy itp. Po kilku latach, kiedy zbliżał się czas kończenia przez nas szkół wszystko się zmieniło i jest nawet lepiej niż w dzieciństwie. Jesteśmy naprawdę blisko, co do głowy by mi nie przyszło jeszcze 2 lata temu :) Do pewnych spraw po prostu trzeba dojrzeć, dlatego nie sądzę aby twoja koleżanka miała jakikolwiek zły cel w tym, że Cię zaprosiła. Gratuluję dobrej oceny :D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uważam, że odnawianie starych znajomości jest dobrą rzeczą. Nie musicie od razu wracać do przyjaźni, wystarczy po prostu powoli, krok po kroczku odbudowywać zaufanie. :) No i trochę nie rozumiem, dlaczego przyjaźń z ludźmi z liceum wyklucza przyjaźń z kimś spoza szkoły? Chyba właśnie fajniej i ciekawiej jest, kiedy ma się przyjaciół z różnych środowisk.
    Pozdrawiam. ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie u Ciebie aż pachnie tą wiosną, co u nas, u mnie kwitnąco czuje że wiosna rodzi mnie na nową i nie tylko w blogosferze ale i w życiu prywatnym, jestem tego zdania że okres w liceum jest magiczny, matura, polonez, studniówka, 18-tki, prawo jazdy, chwilę nie do powtórzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodatki z Twojego bloga zostały użyte w szablonie wykonanym przez Lady Spark na blogu nie-kus-mych-ust.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń